Tilda i ord

Alla inlägg under mars 2010

Av Tilda - 24 mars 2010 17:51

Att vakna med en dröm på läpparna gör hela omgivningen till en solstråle, allt strålar. Det är glädje och lycka som sprids likt dominoeffekten, den tar över. Med glada skutt går jag till skolan i takt till musiken som spränger mig. Jag vill skrika mitt vårskrik, men av glädje för att livet ler. Mina drömmar kan ingen förstöra, ni kan inte ens vidröra dem, de är bara mina! 


Det ekar i mig, det är tomhet som ska fyllas. Fyllas med hopp och vackra färger. 


Det här blir en bra vår.


Peace, Ti.

Av Tilda - 17 mars 2010 18:37

Skratt, våren är här. Gula blommor vid kanalen.

Aldrig ska jag bli sådär igen. 

Nu är det slut på fåneriet.


Skratt, jag vill så mycket nu. Allt i världen är mitt. Allt kan jag. 

Världen jag tror på dig och din färgglada nyans. Målar av dig, på mig.


Mums, allt ska bli bra nu. 

Jag känner det på mig.


Woho! 


ingenting

ingenting

kan förstöra någonting.


//Ti

Presentation

Du ser saker, och säger: Varför? Men jag drömmer saker som aldrig funnits och säger: Varför inte?

Omröstning

Har du skrattat idag?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar

Smågodis


Ovido - Quiz & Flashcards