Tilda i ord

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Tilda - 18 april 2010 10:28

I mitt huvud går de här raderna på repeat.


"Please don't go
I want you to stay
I'm begging you please
Please don't leave here
I don't want you to hate
For all the hurt that you feel
The world is just illusion
Trying to change you"


http://www.youtube.com/watch?v=pu-8wGbWMro&feature=related

(här är låten tillsammans med en helt underbar video, check it out)


Det är musik utan dess like och jag är lite rädd för att jag snart lyssnat sönder den. Men om den går sönder så får jag försöka laga den, med andra melodier och fina fantasier. För det utgör något bra, något som är bättre än allt annat. 


Idag är det söndag och jag tror den ska utfyllas med lite måsten som städning, matlagning, diskning och kanske lite tvätt. Vi får se. :)


Peace, 

Ti.



Presentation

Du ser saker, och säger: Varför? Men jag drömmer saker som aldrig funnits och säger: Varför inte?

Omröstning

Har du skrattat idag?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar

Smågodis


Ovido - Quiz & Flashcards