Tilda i ord

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Tilda - 5 september 2009 18:08

I en stor säng i malmö. Fylld av tankar, tårar och tomhet. 

Jag har hyrt fem filmer och planerar att spendera kvällen tillsammans med dem. Det kostar 15 kr att hyra "gamla" filmer, så tar filmerna slut går jag och hyr fler. En utmärkt sysselsättning tycker jag. Visserligen är det nollning ikväll och det är säkert jättekul, men om man inte är taggad så tror jag det roliga mest blir ett rökmoln som avdunstar.


idag orkar jag inte ens laga mat.

att prata med andra människor,

det skulle vara att ta vatten över huvudet.


Idag är en sån där dag som varje tjej har en gång i månaden,

åtminstone borde varje tjej ha det. 

Jag tycker faktiskt att alla borde få ha det,

även killar.


Visst det är ofta förjävligt,

men det är tillåtet att ha det förjävligt.

det är tillåtet att bara vara och känna

exakt det som man vill känna. 


Jag fattar inte ens vad jag själv skriver...


Nu; NÄSTA FILM!


over and out

Tilla 

Presentation

Du ser saker, och säger: Varför? Men jag drömmer saker som aldrig funnits och säger: Varför inte?

Omröstning

Har du skrattat idag?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar

Smågodis


Ovido - Quiz & Flashcards