Tilda i ord

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Tilda - 28 januari 2012 21:12

Man kanske tror att bara for att man ar i ett annat land med ett annat sprak, en annan kultur, annat klimat sa ska allt annat vara annorlunda ocksa. Sa ar det inte. Verkligen inte. Min hjarna ar precis som hemma, kanske for att Jossan ar i narheten hela tiden och blir som en paminnelse om hur allt ska vara. Inte hennes fel men sa ar det. Och om du kanner mig och Jossan sa kan jag saga att vi ar precis som vanligt. Aven om vi inte setts pa tre manader sa ar brak en naturlig del av oss. Men, vi har kul anda. Valdigt kul. Idag ska vi aka till blue mountain, klockan ar sju och jag maste fa liv i syster som antagligen ligger i sangen fortfarande. Well, jag trodde det var hon som stod for morgondelen. Inte idag formodligen. Igar gick vi igenom hela Sydney kandes det som :) Sa nu har jag sett det som man maste se, Operahuset, botaniska tradgarden och george street. Och dessutom inte gatt vilse en enda gang, men det ar nog Jossans forstjanst sa jag borde kanske inte ta aran for det allt for mycket. Nej nu gar tiden pa datorn ut, jag maste vacka Jossan fa i henne frukost (oss frukost) sa att vi blir manniskor igen och kan komma ivag till Blue Mountain... Hur man kommer dit? Just det, kan vara bra och kolla upp kanske... puss hej ses!

Presentation

Du ser saker, och säger: Varför? Men jag drömmer saker som aldrig funnits och säger: Varför inte?

Omröstning

Har du skrattat idag?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar

Smågodis


Ovido - Quiz & Flashcards