Tilda i ord

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Tilda - 30 januari 2012 13:26

Vi har precis ankommit till tystnaden, Newcastle. Det är ganska skönt efter hetsen i Sydney. Vi bor på ett hostelet alldeles för långt från tågstationen men tack vare snälla stadsbor hann vi upptäcka det innan vi gick 1,5 mil. Vi bor tillsammans med två andra svenska tjejer, de första jag träffat än så länge. Enligt dem så är det vi och tre till som bor på hela hostelet, tror det förklarar att vi både tog fel hostel och att det här är en superlugn stad. Men det känns faktiskt som en skön mellanlandning. Imorgon beger vi oss nog till stranden och hamnen eller vad som nu faller oss in. Idag spenderade vi näsen hela dagen i Hydepark, sov, läste, lyssnade på musik och så skulle jag nödvändigtvis skära mig på glas.... Är det ett släktdrag mån tro? Ja man undrar ju... Svinont gjorde det iaf. Och blödde. Massa. Igår gick vi runt i katoomba och alldeles för långt till echopointen men utsikten var helt otrolig. Vackrare får man leta efter. Så där satt vi, jag med min kamera mitt ibland alla japaner med deras kameror och posebilder. Charmigt. Lika bra att överösa mig med japaner redan nu, så jag vänjer mig? Alla ungarna är ju söta så att man dör iaf... Herregud.Nu är det läggdags... Natti:)

Presentation

Du ser saker, och säger: Varför? Men jag drömmer saker som aldrig funnits och säger: Varför inte?

Omröstning

Har du skrattat idag?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar

Smågodis


Ovido - Quiz & Flashcards