Tilda i ord

Alla inlägg den 9 september 2008

Av Tilda - 9 september 2008 11:42

Halvt arbetslöshet suger ungefär jättemycket, bara så ni vet det.

Idag finns det åtminstone planer på schemat dock så är det inte alltid så. Mamma och pappa är iaf experter på att komma på bra saker man kan göra när man enligt dem "inte har något viktigare för sig". Imorgon blir det till och spakla väggen, läsa körkortsteori och åka och simma. Ska nog simma idag med hade jag tänkt :D Yeeeeesbox.


Idag ska biljetterna till Lund köpas, yay. Bara tre dar kvar nu, iiiiih LÄNGTA :) Och sen blir det tre dar hemma och sen pyser vi iväg till sthlm, GREAT :D gött o ha en hel vecka planerad :) Nu ska jag ta mig i kragen och åka in till stan och krama Jen samt köpa biljetter, great. 


(syster, du är dum dum dum. Och jag börjar läskigt nog vänja mig nu. Saknar dig like hell. din kärlek är hela mitt hjärta. alltid vi.) 


Langar en dikt jag hittade nyss som jag faktiskt glömt bort.


En anklagelse mot världen
för nu finns inget kvar
tomhet bedövar mig
håller mig borta från omvärlden
jag är ett eko av krav
mina ord ramlar iväg
kan bara se dina läppar
känner hur du inte orkar mer
allting äter upp mig
vad ska fylla mina lungor
förtvivlan besvikelse rädsla
förlorad åt mitt eget hat
det är endast jag.



with love Tilla

Presentation

Du ser saker, och säger: Varför? Men jag drömmer saker som aldrig funnits och säger: Varför inte?

Omröstning

Har du skrattat idag?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar

Smågodis


Ovido - Quiz & Flashcards