Tilda i ord

Alla inlägg den 22 september 2008

Av Tilda - 22 september 2008 20:32

Idag har slösats bort på sagan om de två tornen, en kopp te, lite dator, telefon och passa lillebror. Imorgon åker jag hem till systern min, GAH! underbart och lite mer därtill. Söt sitter och pluggar, bror tittar på tv, mamma är på päron-möte i skolan och pappsen på utvecklingssamtal. Matilda = ENSAM. Men det är hon rätt bra på, oftast. Små små fjärilar borde flyga omrking min skalle, färgglada och lika fria som mina tankar. Galen tanke med en rosa fjäril i håret blir en måndagkväll en aning skojjigare. Lite ont i halsen men helt ovärt att klaga på det. Så det skiter vi i. Annars så sitter jag här med mina andetag för mig själv och lyssnar på när min bror ropar mitt namn, väldigt ointressant. Inatt vill jag sova på min kudde och drömma en dröm som inte ger mig kväljningar eller tårar. 

nu börjar det bara komma trista tankar så.. hmm tjo på er.

Och katrinelundgänget, JAG SAKNAR ER! <3


with love

Tilla 

Av Tilda - 22 september 2008 12:36

Hemma från stockholm och min säng är nog bäst i världen på att kramas. och hej hopp så glömde jag av alla tankar som jag tänkte dela med mig av. pyser nog in ikväll istället. ha det bra tills dess. 


with love

Tilla. 

Presentation

Du ser saker, och säger: Varför? Men jag drömmer saker som aldrig funnits och säger: Varför inte?

Omröstning

Har du skrattat idag?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar

Smågodis


Ovido - Quiz & Flashcards